پخش زنده بازی Dead Space Remake برای 11 مارس تنظیم شده است

پخش زنده بازی Dead Space Remake برای 11 مارس تنظیم شده است

استودیو Motive و Electronic Arts تاریخ پخش زنده بعدی Dead Space را اعلام کردند. در 11 مارس ساعت 10 صبح به وقت PST از طریق YouTube پخش می شود. در مورد آنچه که باید انتظار داشت، توسعه‌دهنده به سادگی بیان کرد که این «جدیدترین» در مجموعه «نگاه‌های اولیه به توسعه» است.

 

این بازسازی که در سال گذشته در EA Play Live معرفی شد، بازسازی بازی اصلی از ابتدا در Frostbite Engine است. همراه با جلوه های بصری بهبود یافته، از SSD های Xbox Series X/S و PS5 برای حذف صفحه نمایش های بارگذاری و همچنین پشتیبانی از صدای سه بعدی استفاده می کند. در آخرین پخش زنده برنامه‌نویسان اصلی، Motive  نگاهی به تغییرات سیستم تقسیم کلاسیک ارائه کرد.

 

هر سلاح تأثیر متفاوتی بر روی یک نکرومورف دارد، مانند برداشتن گوشت یا مناسب‌تر شدن برای تکه تکه شدن. کل سیستم حرکت Zero-G نیز برای تقلید از Dead Space 2 با محیط‌ها و چالش‌های جدید برای همین بازی، در حال بازسازی است.

 

Dead Space برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه خواهد شد. اگرچه تاریخ انتشار ندارد، شایعات حاکی از آن است که ممکن است پاییز امسال عرضه شود.

کلمات کلیدی :

Dead Space

Dead Space Remake

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو پخش زنده بازی Dead Space Remake برای 11 مارس تنظیم شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5bf1

خبرنامه بازی ها

گالری